top of page
חיפוש
  • עופר וקנין

נסיכי \ נסיכות הגאות והשפל


נסיכי\ נסיכות הגאות והשפל

לכולנו יש ימים בהם אנו מוצפים אין ספור ריגושים ואישורים לייחודנו .

הדבר תמיד מציף אותנו תמיד בהרגשה של אושר , שמחה ,הודיה הכרה בערך העצמי או לחליפין בביטול (במקרים מיוחדים - ששווים כתיבה בנפרד).

לעומתם אנו פוגשים לא מעט ימים בהם החוויה שלנו מסרט החיים שאנו פוגשים ,שולחת אותנו ללא מעט ''ארועי שפל'' או ''תהומות רגשיים'' שאנו חווים .

הדבר נעשה בצורה אוטומטית ואף לא מודעת , כדרכם של 95 אחוזים מהפעילויות השונות בחיינו .

למעברים הללו בין ''רגעי הגאות והשפל'' השלכות ישירות על ההתנהלות של חיינו וחיי יקירנו . בכל פעם שאנו חווים אושר שמחה ואהבה , נרצה לשמוח ולשתף ולהעניק לחברינו או קרובנו ,( המחקרים האחרונים בחקר המוח , מגלים לנו שכשאנו עושים זאת , מופרש אצלנו הורמון האהבה, אוקסיטוצין, המעורר בנו אהבה , רגישות לזולת שמחה ,אושר ואף מעורר מיני אצל גברים ונשים - http://www.mako.co.il/ninemonth-pregnancy/healthcare/Article-c06aeadacc9c131006.htm ).

במקרים בהם אנו חווים ''רגעי שפל'' אנו חווים או פועלים על פי מה שמוגדר בשפה המקצועית '' תבנית הלך רוח '' קבועה ומותאמת אישית .

לכל אחד ואחת מאיתנו יש אינספור ''תבניות הלך רוח '' החולשות על מצבי האנרגיה שלנו, המחשבות > הרגשות> הפעולות >התוצאות> המחשבות ,וחוזר חלילה והכל בצורה ''אוטומטית'' כמעט ''ללא יכולת או שליטה מודעת '' מבחינתנו .

ההשלכות של כל אחד ואחד מ''המצבים'' הללו על חייננו גורמים לנו ללא מעט אובדן של זמן , אנרגיות , סבלנות ומשליך על איכותם של מערכות יחסנו עם הקרובים לנו , והסובב אותנו .

אך לא כך חייב הדבר להימשך . על ידי יצירת מודעות מחודשת בסדרה של תרגילים פשוטים , ניתן להבין לעומק את השלכותיהן על חיינו וליצור חדשות ומעודכנות יותר המתאימות לחיינו .

במסגרת טיולי האימון אותם אני מעביר בארץ ובחו''ל או במסגרת האימון האישי נלמד לזהותם , למפות אותם , להבינם לעומק , להבין את השלכותיהם על חיינו וליצור חדשים המותאמים טוב יותר לחיינו כעת !

הכרות עם תבניות ישנות> מודעות להשפעותיהן ולפעולן > יצירה והפעלה ''תבניות הלך רוח '' מעודכנות וחדשות '' ליצירה של מציאות חדשה בחיינו .

השינוי האמיתי בחיינו , מתחיל ביום בו נהפוך לקברניטי הספינה האמיתיים של חיינו , ביום בו נגלה,נבין,ניצור ונפעיל את אותם ''תבניות הלך רוח '' , ביום בו נהפוך לנסיכי\נסיכות הגאות והשפל של חיינו .

לחיי הפסגות הבאות של חיינו

לפרטים נוספים

www.co-adventure.co.il


17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page