top of page
חיפוש
  • עופר וקנין

זה הזמן להתכנס בפנים !!!

זה הזמן להתכנס בפנים !!!






זה הזמן להביט ... פנימה .

להפסיק לברוח מעצמנו , פשוט להביט פנימה .

השקט מסביב , מאפשר לנו יותר ויותר להקשיב בפנים .

להשיל מסכות , להעמיד פנים . להפסיק לדאוג !!!! במה שאנו בוחרים להתמקד בו גודל . ומה שאנו דואגים לו רק הולך ומתעצם . וכשהפחד גדל , היכולת שלנו להיות יצירתיים היכולת שלנו להמציא עצמנו מחדש הולכת ומצטמצמת יותר ויותר . היכולת האנרגטית שלנו הולכת ומתמעטת המערכת החיסונית הולכת ונחלשת . זוהי לא עת להיות חלשים למול הנגיף !!!!

זוהי עת אתגר גדולה עבור כל אחד ואחד ואחת מאיתנו !!!

הנגיף הזה מהווה איום זהה עבור כל אחד ואחד מאיתנו ,מאהובנו, קרובינו,חברינו ומכל אחוות בני האדם באשר הם .

זוהי עת אתגר חשובה עבורנו , זוהי אולי עת מבחן חשובה, בחיים של כל אחד ואחד מאיתנו .

אני מאלו שחושבים שדברים לא ממש ישובו לקדמותם !!! שהסדר העולמי כפי שהיה עד כה לא ישוב ויהיה אותו דבר .

יש דברים שישתנו אצלנו . בחשיבה - שאפשר גם אחרת : ראו מה קורה לנו ביכולת שלנו להבין שאפשר גם לעבוד אחרת מהבית . שאפשר גם להיות יותר אחד עם השני ולא אחד על חשבון השני !!

זוהי עת חדשה ולא נודעת עבורנו כאנשים כעם , כבני אדם .

אני (ואני מדבר בעד עצמי ) לא בטוח שאותם חוקים וכללים כלכליים שהנהיגו אותנו ראויים להימשך כפי שהיו עד כה . שאנשים עובדים קשה כל כך רק כדי לשרוד שאנשים משלמים מיסים כדי לגלות שאלו לא ממש תמיד מוחזרים אליהם כשהם ממש צריכים .

שאנשים צריכים להתלבט בין להשיג אוכל לילדיהם לבין לשלם מיסים למדינה.

ואין כוונתי להיות פוליטי או מטיף בשער , רק לומר שיש כאן כללים וחוקים שאולי צריכים להתעדכן ולהתאים למציאות ועבור האנשים ולא להתאים את האנשים למציאות.

אדם חכם אמר פעם שככל שנביא יותר ערך ליותר אנשים כך נוכל להצליח יותר בחיינו .

בעת הזו ניטלת מאיתנו היכולת להביא את היכולת המיקצועית הרגילות שלנו לידי ביטוי כבשיגרה ...ואנו נדרשים להמציא עצמנו מחדש !!!

זוהי עת להתכנס בפנים ולגלות מחדש את אותם תחביבים ,חלומות, דברים שממש אהבנו אבל נטשנו לטובת מקצועות אחרים שאולי נראו לנו בשעתו פחות נחשבים פחות מכניסים פחות משתלמים פחות ''קולים'' פחות מתאימים לזמן ולתקופה .

זה הזמן להתחבר מחדש לעצמנו ולגלות אותם מחדש .

זה הזמן וההזדמנות של כולנו להביא ערך חדש לכולם . עבור כולם .

וככל שנוכל להביא יותר ערך , מעבר לטייטלים הרגילים שלנו כך נצליח יותר !!!

נצליח יותר להתחבר מחדש בלי כל שיוכים כאלו או אחרים . נצליח להתחבר כי הצרכים הבסיסים שלנו זהים . נצליח לשרוד ,כי רק היכולת החברתית השבטית היא זאת שאיפשרה לנו לשרוד בעיתות משבר לאורך כל ההסטוריה.

אינני קורא להתעלם מהיכולות והמקצועות שיש לנו , פשוט זה הזמן לגלות בתוכנו מחוזות חדשים של יצירתיות . ולהפיץ ולשתף אותם עבור כולם .

אתן דוגמא למה אני מתכוון : כשהייתי קטן אהבתי סיפורים ואגדות , אהבתי להאזין ,אבל יותר מכל אהבתי לספר סיפורים ואגדות . בעת הזו לסיפור יש כוח ויכולת לקחת אותנו לעיתם הרחק מהמציאות ואף להעביר מסר . ואני אקח על עצמי בימים הקרובים להקליט סיפורים ואגדות למען כולם ולשתף מתובנות חיי דרך סיפוריי.

אהבתי ועודני אוהב לצלם ועל כן אשמח לשתף בתמונות יחודיות ממחוזות טיולי והרפתקאותי ומנפלאות כדור הארץ כדי לתת לנו תקווה לימים טובים יותר מאלו ולהראות שהבלתי אפשרי אכן מתקיים .

אני שב ומזמין כל מי שצריך בעת הזו ,אוזן קשבת ויועצת מוזמן לפנות אלי בפרטי : טלפון 0509988955 .

נקודה נוספת שאותה אבקש להדגיש היא עצם הנתינה : ראוי שתהה היא נתינה לשם נתינה ולא נתינה לשם קבלה . כאשר אנו נותנים כדי לתת , אנו בעצם משחררים עצמנו מתוך הצורך הבסיסי הכמאי לדעת מאין יבוא עזרי ,עזרנו .

אולי יש כאן בתקופה ובחוסר ודאות שקיימת כאן עבור כולנו . שאולי אנו צריכים ללמוד ופשוט לשחרר.. את הצורך להבין מאין יבוא עזרנו .

אם כולנו ניתן כדי לתת .העזרה תגיע מהיכן שהיא מצויה .

לא הכל אנו מסוגלים להבין באמצעות שיכלנו ומערכות חושנו .

ישנם דברים שנשגבים הרבה מעבר לחוכמתנו והבנתנו .

ואולי המציאות החדשה שנכפתה עלינו מבקש ואומרת שאולי הגיע הזמן ל'עלות כיתה''? שאיננו צריכים לחזור על אותם השיעורים מבלי שהבנו אותם לאשורם !! שאולי יש צורך לפתוח את התודעה והרצון לתודעה חדשה וגבוהה יותר מזו שהכרנו ! שאולי הגיע הזמן באמת להקשיב לגופנו במקום להשתיקו בתרופות.

שאולי הגיע הזמן , באמת הגיע הזמן להקשיב לעצמנו פנימה !

הגיע עת להתכנסות ,אם לא עבורנו , הרי שבעבור ילדנו,אהובנו וכל בני אדמנו- (זו איננה טעות כתיב ) !!!

לחיי ימים טובים יותר ,בריאים יותר ,יצירתיים יותר . לחיי הפסגות הבאות של עצם קיומנו כבני אדם חדשים על כוכב ארץ .

4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page