top of page
חיפוש
  • ofer vaknin

העולם שלנו מתפתח ומשתנה וזקוק לכל אחד מאיתנו האם אתם מוכנים לכך ?


אנחנו חיים בעולם המתקדם בקצב מואץ אל עבר העתיד . התהליכים אותם אנו חווים מהירים יותר . אנחנו מוקפים בידע ומידע כמעט על כל נושא שבעולם .

תרבויות שונות שלפני שנים רבות היו עבורנו מעבר להרי החושך ,קרובים אלינו יותר מתמיד .

אנחנו נוסעים לא פעם רחוק רק כדי למצוא ולהרגיש את הקרוב.

אנחנו יודעים כל כך הרבה , אך לא פעם מרגישים כל כך לבד . בעולם החדש המתהווה לנגד עיננו,מתהווה לה המדרגה הבאה של ההתפתחות החברתית של בני האדם.

כזו שמחברת בין כולם בלי דת צבע דת ומין ועל זאת בגלל שכוווווולנו מחוברים שם למעלה למעשה מחשבת אחד ויחיד .

כזה שלא משנה מהיכן הגעת ובאיזה אמונה או דעה אתה מחזיק מה שקובע זה האם ניתן ל"ראותך" לראות פנימה לתוך נשמתך ,לראות את הצבע המיוחד בו בורכת בחייך עלי האדמה .

ומרגע שהבנת מהו צבעך ואיך ביכולתך לצבוע בו את העולם ? ומהי המתנה שתשאיר אחריך , אתה יכול לבחור וליצור יחד קשת של צבעים יחד עם כולם.

בעולם המתפתח יש מקום למנהיגים של העולם החדש , כאלו ש"רואים" את אנשיהם דרך גדולתם ולא דרך חולשתם, כאלו שיתנו השראה ו במה לאחרים לעלות לבמה ולהאיר לכולם מהצבע שלהם בלי חשש ובלי כחד לגדולתם שלהם.

כולנו מצויים באותו תהליך כל אחד ואחד מאיתנו מחפש את דרכו וחיבורו לנשמתו או למורו הרוחני שמלווה מיומן הראשון עלי אדמות , אך כולנו מארג אחד של צבעים ,נושאים זוויות שונות של אותה תוכנית ממעל אם רק נבחר להשכיל ולראותה .

ובשם אותו מארג אחוד, זהו הזמן של כל אחד ואחד מכם למצוא את אורו ולהאיר לו וסביבתו ולהאיר יחדיו עימנו.

ואין אור או צבע שהוא קטן או עמום, שקוף או שדוף. כולנו אור אחד !

העולם שלנו משתנה במהירות וזקוק לאור המיוחד של כל אחד מאיתנו .

אז זה הזמן לנוע קדימה עם מהות וברכה ושליחות ומסר וכל היתר, על הדרך יגיע בוודאי ,עם הרבה אמונה ועשיה עלינו תבוא גם הברכה .

לחיי הפסגות שבדרך!

לחיי המנהיגים החדשים שבדרך !


18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page